Batuk..selsema..sakit tekak...

Dah dekat seminggu batuk...selsema dengan sakit tekak..tiga sekawan ni memangla wat aku tak selesa sepanjang minggu ni. Balik dr Rawang aritu, terus kena mlm tu..maybe sebab cuaca panas sgt kot kat Rawang..Siang malam xlena tido, berpeluh2 dibuatnya..Balik Ukay ni pun tak sihat2 lagi. Selalu pas 2-3 ari dah ok dah..ni dh makn ubat pun masih tak sihat2 lagi. Mlm2 tak lena tido sebab batuk berdekah2 kuatnya sampai 2-3 blok boleh dengar. Agaknya baby dalam perut pun terkejut dengar mama batuk ye..Klau mkn ubat batuk tu okla..tp jap je..sb ubat tu mmg bawak kita tertido.. mengantuk..jadi takdela asyik terjaga dari tido je. Pagi2 dengan batuk berkahak..mata berair, idung pun sama berair..adoi..dugaan masa pregnent..sabarje la...mudah-mudahan cepat sihat...Harap2 baby pun sihat ye..tak batuk macam mama ni..huuu

No comments:

Post a Comment




My Instagram