Misi membasuh kipas-->done!!

Bila nak basuh kipas siling ni mmg mood ke laut...bkn ape kena memanjat..tgn lenguh nk mengelap kipas tu..nk arap En.Hubby..xtaula bila..kipas tu pun dh makin berat nk bpusing dek kerana habuk yang bergayut kat bilah tu..bukan ape sebab kat uamah aku takde tangga..malas nak pergi meminjam jiran bawah..oleh kerana kesian tgk kipas akupun gagahkan diri memanjat kerusi yg di didoublekan atasnye dgn satu lg krusi utk meja solek tu..hasilnya...aku menjadi lebih tinggi..tgn dh blh cecah siling..hehe..
Nipun sib bek mak ade kt umah tlg buaikan syifa..klu x si puteri kecik tu dh merayap kt bwh nk nek jugak krusi tu...
Kali ni lap 1x je..xlarat dah..slalu aku lap smpai putih kilat..apapun puas ati sb misi arini dh selesai...yeayyy!




Rupa sebelum kena mandi..




Selepas kena cuci...




Barula boleh pusing laju-laju..

No comments:

Post a Comment




My Instagram