Syifa 11 bulan..alhamdulillah...

Syifa..anak mama..menghitung hari ..lg 3 minggu Syifa genap usia 1 tahun...alhamdulillah...mcm2 kita dh lalui dr tahun lepas kelahiran Syifa smpi la skrg..ank mama dh jadi toddler...syukur sgt2 pada Mu Ya Allah..mudah2an Syifa hana membesar jadi anak solehah...jadi manusia yg berbakti pada ibu bapa dan masyarakat..amin..dan lagi 7 hari umat islam akan menyambut Ramadhan...teringat Ramadhan tahun lepas..masa tu bertarung nyawa di labor room lahirkan Syifa...2 minggu lepas tu Syifa pulak masuk NICU sb bengkak usus..tahun lepas -2012 berhari raya di hospital Ampang..2 tahun lepas..2011 berpuasa di Hospital Tawakal..operation broken disk...2010 berpuasa di Damai Hospital Melawati..3 tahun berturut2 tak dpt berpuasa...dan hari raya pun sambut ala kadar..xmeriah pun..
Harapnya tahun ni meriah dgn kelahiran anak mama yang comel dan cerdik ni...semoga murah rezeki Syifa..dapat beli sehelai baju raya tuk Syifa pun cukupla..baju raya mama tolak tepi..xde bju raya pun xpe...mama dh byk kali merasa hari raya...ni tahun kedua Syifa beraya..tahun lepas Syifa baru lahir jd xde ape persiapan pun..mama dlm pantang lg...tahun ni nak tengok Syifa pakai dress baru..mesti comel...
Bila tengok Syifa mama jd sedih..kesian sgt dgn Syifa...klu la mama ada duit...mama teringin blikan Syifa mainan..baju baru yang comel2..bwk Syifa jln2...apakan daya..mama xmampu..doakan murah rezeki mama..mudah2an dpt kerja mama bwk Syifa jalan2 ye sayang...

No comments:

Post a Comment




My Instagram