Bila Syifa pakai cap..

Amboi..kemain Syifa menari sambil goyang gerudi bila aku pakaikan topi. Topi a.k.a cap ni aku bli kt Jln Tar ms mlm raya tu..tgh bersesak2 kt jln tar tu tetiba jumpa pakcik yg jual topi budak2..murah jer RM5.
Aku sambar la satu..xsempat nk pilih sb sesak sgt..sib bekla aku amik kale pink..sb mlm kan xbrape nmpak kale ape.aku amik..
Bila pakaikan Syifa topi ni nmpak comel lak..slalu dia tanggalkan ape2 je benda yg aku letak atas kepala dia. Kalau aku pakaikan tudung trus ditariknya..ras kot. Tp.kali ni pakai topi oklak dia..Masa tu ada promo MySyg kt tv3 tu..apelagi Syifa pun tunjuk la tarian dia ikut muzik rasa syg hei rasa.syg hei..suka betul dia tgk promo tu..sengih smpai ke telinga...

No comments:

Post a Comment




My Instagram