tips klau bayi demam..

5:07:00 pm Sha Nazri 0 Comments

diANa hARis: bila anak demam.. what mummy should do?

Syifa demam...asyik menangis je..pantang aku gerak mesti dia terjaga nak mengempeng je..kesian syifa..suhu dh naik smpai 38.9°c..mlm td dh bwk g klinik Izham..bil dekat Rm100..sib baikla ade duit raya Syifa..nk pegi ATM machine dh kul 2.30am..tu la kena simpan duit skit untuk kecemasan mcm ni...
Ari ni aku mandikan Syifa dgn air sejuk..suhu turun sikit..pastu naik balik..lap2 badan dia dgn kain basah..mkn pun tak nak..tp sib bekla dia nak menyusu..td bg dia ubat demam trus muntah..kesian mama tgk Syifa..Syifa kecik lagi kena tanggung sakit ni...sedih sgt aku rasa..secara xlangsung aku rasa aku dah gagal jaga kesihatan Syifa sebaik mungkin..ya Allah sihatkanlah Syifa...Syifa nak baca book dgn mama..main ball..singing loli loli song..aku nak Syifa yang ceria macam selalu...sayang Syifa...

update :
Alhamdulillah..hari ini Syifa dah kurang demam. Suhu dah normal. Bangun pagi tadi pun dia ceria je..tak menangis...Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah sihatkan Syifa..mlm tadi Syifa makan bubur nasi sikit..time nak tidokan dia aku baca selawat Syifa, Surah Al fatihah dengan surah Al Mulk ayat 14...alhamdulillah..kurang dh demam Syifa lepas baca dan tiup ke ubun-ubun dia..

You Might Also Like

0 comments: