Syifa kat klinik AU2 Keramat

10:14:00 pm Sha Nazri 0 Comments

Ni la aktiviti Syifa kat bilik menyusu klinik AU2 Keramat.. Masa ni tunggu nenek cek tangan nenek. Syifa masuk bilik menyusu terus tak jadi menyusu sebab tertarik tengok deco dekat dinding bilik tu. Habisla...mula2 belek2 je..tenung2..pastu mulalah pegang..tangan dah start nak mengumpil. Deko tu gambar bas kat jalanraya yang ada bunga2.. Materialnya macam polistrin yang lembut boleh di tenyeh2..memang jadi favourate Syifa..lupa trus nak nenen..sebelum kopak semua lebih baik bawa Syifa ke tempat yang lebih tenteram..

You Might Also Like

0 comments: