Bila Si Comel mama mula shopping....

9:31:00 pm Sha Nazri 0 Comments

Gambar ni masa pergi JJ AU 2..xde niat langsung nak shopping baju Syifa..
Datang sini semata-mata nak jalan2 cuci mata sementara tunggu mak kat Klinik AU tu..
Lama giler nak cek kencing dgn darah..

Syifa memang suka part jalan2 ni...kemain lagi dipusingnya JJ tu...macam nak patah pinggang aku mengejarnya..lepas satu satu rak baju..suar..alahai...mama ni dah kopak..makin terkopak2 la poket klau semua diangkut masuk troli..troli tu tuk bawak Syifa je..tak larat aku nak mendukungnya..sakit bahu..nak2 lepas kena blasah dgn Budak Sengal tu...hampeh..malas nak citer..biar bersemadi dlm tangki najis..

Dlm kekopakan mama mu ini..sian punya pasal kat anak sendiri..Yela anak sorang jer...mama korban kan elaun bulan ni untuk Syifa..bli baju 1 and sweater 1... Tu pun dah 45 hengget..
Bapak dah janji nak borong baju Syifa kat Pureen sale bulan 4 nanti..so..kita tunggu jela..


Amboi anak Dara mama...pilih suar jeans...


Baju murah tu x minat pulak dia..laju je dia lalu..



Cantik gak suar pink tu kan..


Dah dapat yang bekenan di hati ke..lajunya dia nak g cashier...



Baju baru bli..trus nak pakai..haiihhh anak mama..

You Might Also Like

0 comments: