Ceritera Saya dan Peti Ais

Dah lama sebenarnya memasang impian untuk mengemas peti ais...Tapi hampir setiap hari impian itu tinggal kenangan..Kenapa..?? kenapa?? why?? Kenapalah saya saaangaat malas nak mengemas peti ais..Hari-hari berlalu detik demi detik dirasakan seakan-akan menghukum diri ini...Acapkali saya merenung kedalam peti ais, timbul rasa bersalah kerana telah membuat peti ais menjadi seperti....
>
>
>
>
>
>
>



Pandangan dari luar..nampak macam ok je kan...but..don't jugde the book by its cover hokey!






Taadaaa!! di sini saya sumbatkan semua harta karun untuk memasak..
Terpanjat Boboiyot tengok!!
well..i'm not perfect..but i will do my best for you..my peti ais..




Peti ais saya ni lain sikit..Ruang untuk sejuk beku kat bawah....
Bila cerita pasal freezer EBM saya jadi confuse nak letak atas ke bawah..


Saya dah pegi jalan-jalan kat blog otai-otai yang masih berbisa yang dah share pasal peti ais di rumah mereka. Semangat untuk melihat peti ais kembali berseri-seri semakin terasa bahangnya..Saya akan bangkit dengan visi dan misi untuk mengemas peti ais! Tunggu kemunculan saya di pawagam yang berhampiran dengan anda...



2 comments:

  1. semangat... semangat.... hehehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah2an semangat tu trus membara... Hihi

      Delete




My Instagram