Maggi Cepat Masak Sedap Makan

11:27:00 am Sha Nazri 2 Comments

Maggi....sejak saya kecil baru nak kenal dunia, 
saya sudah dapat bau aroma karinya yang menusuk hidung.
Maggi juga salah satu makanan wajib masa saya kat hostel dulu.
Huh..bila PTPTN dah agak-agak genting tu..
mulalah cari maggi buat lapik perut untuk meneruskan study.
Nasib baiklah makan maggi otak saya masih boleh berfikir..
Sesetengah pendapat mengatakan yang makan maggi ini boleh jadikan otak lembap..
Betul ke tak..Tak pasti pulak saya..


Owh..ini bukan untuk santapan tengahari..
Semangkuk maggi mana cukup untuk juadah lunch di hari Sabtu ni.
Ini juadah waktu lewat malam.
Time malas nak masak tahap Ultraman Taro..


Maggi makan panas-panas..
Untuk lapik perut..

Sekian..

You Might Also Like

2 comments:

  1. tengah2 hujan ni terpandang maggi Sha, terus lapar..singgah hari Isnin ke sini<salam ukhwah Sha

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana berkunjung ke blog saya dan kini saya membalas kunjungan.... wow.. sedapnya megi tu.. teringat zaman bujang dulu... hahaha... terasa macam nak makan megi sekarang pulak... hahaha.... kalau berkesempatan, jemput2 la jenguk www.kufazuke.com lagi ye... :)

    ReplyDelete