Karya Agung Kami


Ini ialah aktiviti masa cuti Merdeka dengan Cik Syifa.
Tengok tu..khusyuk dia buat drawing.



Bila saya tanye..
 Syifa buat apa tu?
Syisyi (Syifa) draw..
Syifa draw apa?
Draw..Bapak..Mama..
Jom tengok apa yang Syifa draw..

Saya minta dia tunjuk yang mana Mama yang mana Bapak.
Yang bulat warna oren tu Bapaknya dan warna biru panjang tu Mama..

okey..no comment..

Tengah-tengah Syifa mewarna tu, boleh pulak dia teringat kat Upin Ipin.
Terus dimintanya saya melukis kartun Upin Ipin.
Alamak..bab melukis ni saya agak gagal. Kegagalan tangan keras..

Kalau tak sama macam Upin Ipin nanti kecewa pulak Cik Syifa.




Ni dia Upin versi saya.
Anggap jelah ini abang tiri kepada Upin..
Nasib baik Syifa tak meraung. 
Nampaknya dia boleh menerima yang ini Upin versi Mamanya.

 
Dah bersungguh mama lukiskan Upin ni,
haruslah kita bergambar kenangan bersama
karya agung tersebut.


 
Sekali lagi..Syifa ready..
Smile....













4 comments:

  1. Replies
    1. Biasa2 je..bdk2 skrg makin lm makin bijak..pngaruh it..

      Delete
  2. Assalammualaikum..CP datang membalas kunjungan dan follow..selamat berblog..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trima kasih sudi follow..really appreciated it..

      Delete




My Instagram