And The Winner For "Teka Kuih" Goes To...

11:13:00 am Sha Nazri 5 Comments

Aku tanya apa khabar....
Aku tanya apa khabar..
Aku tanya apa khabar..semua...

Hello..saya kembali lagi di sini..
Ada yang menoleh ke blog saya yang lama tak updated ni?
Dah berminggu tak menulis blog..
Saya demam....Demam M A L A S...

Last month saya ada buat segmen suka suki CE TEKA KUIH APE. 
Segmenla sangat..
Ramai juga yang dapat teka dengan betul..I'm surprised!
Tak sangka kuih yang rupanya lintang pukang itu masih terserlah keayuannya..
Masih ada sinar harapan untuk saya belajar dan mencuba resepi kuih tersebut.


Inilah jawapan kepada segala misteri kuih di alam ini.
Jawapannya ialah:
KUIH PENDERAM aka TELINGA KELING
 aka DENDERAM aka NERAM aka PENERAM

And the winner goes to

Beliau telah dipilih menjadi pemenang kerana kehebatan beliau 
meneka kuih ini dalam jangka masa yang ditetapkan.
Cepat..tepat dan berintegriti..
Ada hadiah menanti anda.
Sila hubungi saya secepat mungkin ye..
sha_nazri@yahoo.com

Kepada yang lain yang meneka dengan betul nama kuih ni, 
saya minta maaf kerana anda tak dapat hadiah. 
Hanya satu pemenang sahaja yang saya cari. .
Jangan putus asa..okey bebeh!

Ada yang terror buat kuih ini?
Boleh bagi tips dan tutorial kat saya?














You Might Also Like

5 comments:

  1. salam perkenalan kak shasha:) bw n follow sini #112 ^^ ohh, pernah makan kuih ni dulu, tapi jarang jumpaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi adik manis..tq so much follow cni..akak shasha will terjah blog awk jap lg.. :)

      Delete
  2. Alaa kite jawab kuih neram, hahaha ok noted! Peneram :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..ni rezeki BW disubuh hari..tak sangka jadi pemenangnya. Lagipun kuih ni my paberet..hihi.. Semoga Sha dan blognya terus berjaya:)
    dah email ya :)

    ReplyDelete