Gelagat Cik Syifa

Syifa..Syifa..
Dialah penyeri kat rumah ni..Sentiasa ceria, aktif dan penghibur saya di kala duka.
Syifa jarang pakai baju ala-ala princess tu..Walaupun saya suka tengok dia pakai macamtu, tapi memang payah jugakla nak memujuk dia pakai dress yang kembang-kembang tu.
Satu hari selepas tengok penyanyi cilik Cleopatra kat Youtube, tetiba dia minta saya pakaikan baju kembang-kembang tu. Haii...kuatnye pengaruh Youtube..
Sebagai emak yang turut memahami naluri si kecik, saya layankan jela..
Dapat gak snap gambar buat kenangan..hihi..
Jangan marah ar..tepek gambar Syifa kat sini..
Uit..sapa nak marah..ni kan blog saya..hehe..

Fefeeling Princess..


Hai awak..awak nak pergi mana tu..


Opocot! Terkejuit den!


Hello...



Ni masa saya dan Syifa berlakon jadi pesakit dan doktor. 
Konon-kononya saya jadi pesakit kepada Doktor Syifa.

"Mama tunggu jap.
Doktor Syifa nak sign autograph dulu."



A doctor in da house..


Pakai spec kuning untuk lengkapkan gaya seorang doktor.
Hihi..


Masa saya ke toilet sekejap,
Syifa ambik kesempatan mengambil alih SOHO saya.
Siap pakai headphone saya lagi tu.

Betullah budak-budak zaman sekarang ni..
Cepat belajar..Apa yang orang dewasa buat, cepat je di copy and paste..
Kalau benda baik takpe..kalau benda jahat kan naya..



Ya Allah..jadikan Syifa dan anak-anak yang lain manusia yang sebaik-baik umat mu.
Jadikan Syifa dan anak-anak bangsaku orang yang berjuang ke jalan mu, mencontohi akhlak Rasullullah, dan lindungilah mereka dari perkara-perkara buruk.
Amin...





1 comment:

  1. salam singgah..

    Jemput follow blog saya ye..tq

    ReplyDelete




My Instagram