Hasil Tangkapan Di Zalora


Puas dah membaca pengalaman kaum adam dan hawa membeli-belah kat Zalora.
Tapi baca review yang bagus je tak cukup..kenalah cuba beli dulu..baru tau..

Tahun 2015 menjadi sejarah yang mungkin akan berulang selepas ini..
sejarah membeli belah di Zalora. 

Saya sebenarnya nak mencari kasut yang harga patut 
di kedai-kedai berhampiran dengan rumah saya.
 Malangnya kebanyakkan harga agak tak patut dengan kasut tersebut. 
Nak murah tapi dalam masa yang sama nak yang maaanyakk cantekkk..
Susah nak dapat tu..
Memang ada niat nak beli kat Zalora tapi tulah..
risau saiz kasut tak menepati saiz kaki yang agak panjang. 
Tawakal jer lah..kalau kasut tak muat, pulang je la balik.

Di pendekkan cerita, saya pun pergi ke website Zalora, 
sekarang kan tengah macam-macam promosi..
Nak nak pulak dekat Chinese New Year ni kan.. 

Setelah menklik di sana sini, saya pun membeli kasut yang berkenan di hati.
Selepas 4 hari 3 malam menunggu, 
akhirnya kasut yang menjadi pilihan hati pun sampai ke depan pintu rumah saya. 
Yahoo!!..happy go lucky nyer saya..

Mula-mula dapat bungkusan..


Packaging yang baik. Siap berbalut lagi.

Buka lagi satu kasut dalam kotak..
kasut di bungkus dengan baik dalam plastik.


Saya suka kasut ni sebab yang pertama murah 
dan yang kedua nampak comel.
Warna hitam senang nak matching dengan baju.
dan..yang paling penting sangat selesa!

 Sekarang tibalah masa untuk cuba kasut yang lagi satu tu..
Eh?..mana perginya kasut saya yang sepasang lagi?
 Baru tadi saya letakkan di dalam kotak kasut.
 Hati saya mula tertanya-tanya..
siapakah penculik kasut saya?..Teng..teng..teng..!


<<

<<

<<

<<

<<

<<

Ha..dah jumpa!..Rupanya si kecik Syifa yang melaram dengan kasut mamanya..
Di pusingnya satu rumah..siap tunjuk dengan Encik Hubby..
Cantik tak kasut Syifa?..Iye..iye..caaantikk..

Saya juga membeli sehelai tudung berwarna pink.
 Tudung tu awal-awal lagi telah di rasmikan oleh Si kecik Syifa.

Haiih..takde can mama nak pakai macam ni..



Zalora siap bagi slip pos laju dan return slip 
in case kalau customer nak pulangkan barang.

Baguslah macam ni, tak perlu nak email bagai minta return slip kan.
 Dah siap semuanya.
Ada juga di sertakan voucher 15% untuk pembelian seterusnya.

Ada promosi kat Zalora kan sekarang ni..Apalagi, jomlah singgah ke ZALORA.















No comments:

Post a Comment




My Instagram