Jual: Lukisan Dan Meja Berlaci

12:00:00 pm Sha Nazri 0 Comments

Salam semua.
Tajuk pun dah tau kan apa yang saya nak cerita hari ni.
Meh abang kakak pakak-pakak datang dekat. Nak buat jualan besar-besaran.
Okey..tak mo over. 

Saya sebenarnya tolong jualkan barang kepunyaan rakan saya.
Jom kita tengok apa barang-barang yang saya maksudkan tu.


Lukisan karya pelukis kontroversi, Abu Bakar Idris tahun 2003.
Menggunakan medium akrilik di atas kanvas. 


Karya seni abstrak menggabungkan
imej tumbuh- tumbuhan tradisional ubat-ubatan melayu sebagai motif utama. 
Harga : RM370

Yang ini pun karya pelukis Abu Bakar Idris. Di hasilkan pada tahun 2003.


Pandangan keseluruhan.
Harga: RM370


Ini pula lukisan karya pelukis Zila Zain tahun 2002. 
Karya beliau sering di lihat
menghiasi dinding di pejabat dan bank di Malaysia.
Lukisan ini di kenali sebagai seni catan naif. Berlatar belakang budaya  dan
keadaan di kampung. 
Harga :RM 400


Meja mempunyai 4 laci.
Masih berkeadaan baik.
Beli pada tahun 2000.
Harga : RM 800

Berminat boleh whats app/sms/call.
011 21368987
No email please.
Serius buyer only.

You Might Also Like

0 comments: