Suker Giler Dapat Free Gift Dari PHYSIOGEL

Last month saya dapat email yang memberitahu 
saya diantara 10 yang bertuah..
Perkara ini berlaku disebabkan saya menghabiskan masa terluang 
dengan mengklik iklan nuffnang PHYSIOGEL yang menari-nari tu..

Saya isi survey dekat website PHYSIOGEL.
Tak sangka dapat gift pack pulak. Bukan selalu saya dapat free gift ni kan.

Emailkan semula maklumat yang di minta.

Lepas seminggu, saya dapat bungkusan daripada UPS.
 Ni penghantaran kali kedua sebab hari yang mamat UPS hantar tu saya kat dalam toilet, 
saya dengar dia dok ketuk pintu, tapi atas sebab-sebab kecemasan, 
saya tak boleh keluar buka pintu, kena stay jugak dalam toilet. Hihi..


Bungkusan dari PHYSIOGEL yang telah diterima.


Sebenarnya bukan saya seorang je yang excited dapat gift pack ni..


Ni Cik yang yang tukang bukak. 
Dia sukalah kalau bab nak mengoyakkan plastik ni.


PHYSIOGEL gift pack yang saya dapat.

Saya sangkakan gift pack ni macam sample botol yang kecik-kecik tu.
Sangkaan saya meleset.
Saya dapat 2 jenis produk, cleanser dan cream.  
Lepas ni saya try pakai PHYSIOGEL pulak.
Terima kasih PHYSIOGEL!


Kalau nak dapat gift pack macam saya, korang boleh click banner kat bawah ni.



Kongsikan cerita tentang kulit anda, dan berpeluang dapat Gift Pack dari PHYSIOGEL.









No comments:

Post a Comment




My Instagram