Tutorial Shawl Kaler-Kaler by Syifa Hana

9:30:00 am Sha Nazri 2 Comments

Hai kawan-kawan..
Hari ni Syifa akan tunjukkan cara memakai shawl
 yang paling senang dan simple tanpa menggunakan satu pin tudung pun.

Mudah, cepat dan jimat..eh..jimat pun ada..
Jimat..tak perlu beli pin tudung.


Mula-mula kita kena rembat shawl mama kita dulu, 
sebab kita kecik lagi, takde shawl lagi.


Ambil shawl tadi, letak kat atas kepala.
Opss..sorry mulut ternganga pulak.
Terr..over exited...


Pastikan shawl tu betul-betul terletak atas kepala kawan-kawan.


Shawl tadi kena jadikan sebelah pendek dan sebelah lagi panjang. 
Panjang pendek tu tak kira la belah kiri ke belah kanan, 
ikut selera kawan-kawan ye.


Cakkk!
Pastu ambil yang panjang dan lilitkan.

Masa tengah lilit ni, gambar takde sebab photographer 
aka mama kita tengah bizi.


Dah siap dah.
Senang je kan..
Tak sampai 5 minit pun.

Ok bye!


















You Might Also Like

2 comments: